Kategóriák

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) az Axico-Digitál Kft. (székhelye: 1074 Budapest, Dohány utca 67. fszt. 4. cégjegyzékszám: 01-09-377777; adószáma: 28968245-2-42; (Elérhetőségek: info@olympusmintabolt.hu, +36 1 696-0721) és az Axico-Digitál Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (Vevő, Ön) jogait és kötelezettségeit tartalmazza:

Tartalomjegyzék

Általános tudnivalók
Regisztráció, adatok védelme
Böngészés az áruházban
Megrendelés feladása
Fizetési és átvételi módok
A megrendelés teljesítési ideje
Jótállás
Elállás joga
Hírlevél
Vásárlói vélemények, reklamáció

Általános tudnivalók

Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön, mint vevő az Olympusmintabolt webáruházból történő megrendeléssel kezdeményez. Az Olympusmintabolt webáruházban történő vásárlás elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek. Az ezt követő vásárlási folyamat és az arra érvényes feltételek az így leadott megrendeléseknél is megegyeznek az interneten leadott rendelések folyamataival és ezért jelen ÁSZF is egyaránt vonatkozik rájuk.

Az Olympusmintabolt webáruházban böngészni szabadon, regisztráció nélkül is lehet. A vásárlás azonban regisztrációhoz kötött. Az áruházban mindenki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokkal regisztrálta magát, és elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.

Az áruházban található termékadatok, fotók, leírások az Axico-Digitál Kft. tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak az Axico-Digitál Kft. előzetes engedélyével lehetséges.

A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata nyugtázó levelet küld a Vevőnek, ez azonban még nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor ezt követően egy második levélben visszaigazoljuk a megrendelést, vagy telefonon termékfelelőseink értesítik Önt a megrendelése elfogadásáról. A megrendelést Ön a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja. Erre az áruházban, bejelentkezést követően az "Rendeléskövetés" menüpontban is lehetőség van, de természetesen telefonon és elektronikus levélben is van mód a módosításra/törlésre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, az Axico-Digitál Kft. elektronikusan iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. Az iktatott szerződést a vevő is megtekintheti ezen megőrzési idő alatt az áruházban a Bejelentkezést követően a "Rendeléskövetés" menüpontban.

A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási idejére minden terméknél feltüntettük a várható szállítási határidőt. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevő tájékoztatást kap e-mailben.
Vissza ]


Regisztráció, adatok védelme

Árak: Az áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak. Visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal felellőséget.

A rendelés regisztrációhoz kötött. Amennyiben nem vesz igénybe házhozszállítást, akkor elegendő megadnia a számlázási adatokat (Név, cím), valamint egy valós e-mail címet és telefonszámot a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz. Azonos e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni. Amennyiben házhozszállítás szolgáltatásunkat is igénybe veszi, akkor a szállítási címet is meg kell adnia.

Az adatok megadását követően a rendelések feladása lehetővé válik, valamint a regisztrált vásárlók számára számos kényelmi funkció is elérhető lesz, amelyek Bejelentkezést követően a "Rendeléskövetés" menüpontban érhetőek el. Ilyen kényelmi szolgáltatások a rendelés teljesítési folyamatának nyomon követése. Kiszállítási nap beállítása a házhozszállítást megelőzően.

A Vevő illetve rendelés adatokat az Olympusmintabolt Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél, a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat az Axico-Digitál Kft. adatbázisából törli. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.

Elfelejtett jelszó: Jelszó emlékeztető funkciónkkal a regisztrációkor megadott e-mail címre kérheti a jelszó elküldését. Ilyen esetben javasoljuk, hogy belépést követően módosítsa jelszavát.

Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje, ne adja át arra illetékteleneknek. Az Axico-Digitál Kft. nem felel az így keletkezett téves szállításokért és károkért.
Vissza ]
 

Böngészés az áruházban

Az Axico-Digitál Kft. minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást az Axico-Digitál Kft. nem végez, kizárólag az Ön telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján. Ezért fontos, hogy az adatok pontosak legyenek. Ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, adatmódosításra a rendelés feladás közben és regisztrációt követően is van mód egyrészt a Bejelentkezést követően az "Adataim" menüpontban minden Vevő módosíthatja regisztrációs adatait, másrészt, amennyiben igénybe veszi házhozszállítás szolgáltatásunkat és értesítést kap e-mailen a kiszállítás napjának beállítására, ekkor is a "Rendeléskövetés" menüpontban módosítható a szállítási és számlázási cím.

Cégünk arra törekszik, hogy minden termékkategóriában biztosítsa a maximális kínálatot. Választékunk naponta frissül, bővül, illetve a megszűnt termékek kikerülnek az áruházból.

Termékeinket a képernyő bal oldalán található kategóriákban választva találhatja meg felhasználási terület szerint, vagy használhatja keresőnket, ahol egy vagy több kulcsszót megadva kilistázzuk a kínálatunkban található termékeket.
Vissza ]
 

Megrendelés feladása

A terméklisták az Ön képernyőméretéhez igazodva megjeleníthetnek 10-20-50 vagy 100 terméket egyszerre. Ez kiválasztható minden terméklista fejlécében a megfelelő számra kattintva a Termékek oldalanként felirat alatt.  A terméklisták rendezése lehet ár vagy név szerinti, szintén a Vevő választása szerint.

A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni. A termékek a kis sárga kosár ikonra, vagy a "kosárba" feliratra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosárra kattintás előtt a kis fehér négyzetben módosítható.

Ezt követően a kosár képernyőn eldöntheti, hogy a "további termékek vásárlása" feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a "Tovább a megrendelésre" feliratra kattintva feladja megrendelését.

Ekkor "ha az eddigi böngészése során még nem tette meg" be kell regisztrálnia, vagy ha már regisztrált vásárló, be kell bejelentkeznie áruházunkba.

A kosár fejlécében számokkal jeleztük a rendelés lépéseinek számát, és azt is, hogy éppen az adott képernyőn a Vevő hol tart a vásárlási folyamatban. Az átvételi módok kiválasztása a következő lépés a kosárban.

Cégünk Magyarország területén súlykorlát nélkül vállalja a házhozszállítást.
Vissza ]


Fizetési és átvételi módok:

  • Személyes átvétel üzletünkben: Rendelését Budapesten, a Dohány u. 67. szám alatti üzletünkben veheti át
  • Személyes átvétel üzletünkben (Előreutalással): Rendelését Budapesten, a Dohány u. 67. szám alatti üzletünkben veheti át. Megrendelése összekészítésekor e-mail címére egy automatikus díjbekérőt küldünk, melyen megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat. A díjbekérőn szereplő összeg beérkezése után a csomag átvehető a fenti címen.
  • GLS házhoz szállítás (Utánvéttel):  szállítás díja 80.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES, alatta 1.590 Ft. Utánvétes rendelés összege maximum 499.999 Ft lehet. Szállítási idő: 24-48 órán belül (Magyarország területére)
  • GLS házhoz szállítás (Online bankkártyás fizetéssel): A szállítás díja 50.000 Ft feletti vásárlás és online bankkártyás fizetés esetén INGYENES, alatta 990 Ft. Szállítási idő: 24-48 órán belül (Magyarország területére)
  • GLS házhoz szállítás (Előreutalással): A szállítás díja 50.000 Ft feletti vásárlás és  előreutalásos fizetés esetén INGYENES, alatta 990 Ft. Megrendelése összekészítésekor e-mail címére egy automatikus díjbekérőt küldünk, melyen megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat. Szállítási idő: 24-48 órán belül (Magyarország területére)
  • GLS csomagpont: A  szállítás díja 50.000 Ft felett INGYENES, alatta 990 Ft. Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához! Magyarország 270 településén már több mint 650 GLS Csomag Ponton veheti át rendelését. Utánvétes rendelés összege maximum 499.990 Ft lehet. Szállítási idő: 24-48 órán belül (Magyarország területére)

    Kiszállítás ideje: 8.00-17.00 óra között várható
    A 15.00 óráig leadott megrendelések a következő munkanap, munkaidőben - 8-17 óra között - kerülnek kikézbesítésre. A péntek 15.00 előtt beérkezett megrendelések hétfőn munkaidőben kerülnek kiszállításra.
    A szállítási díj tartalmazza a csomagolás költségét is.
    Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
     
  • Készpénzzel átvételkor: Fizetés az áru átvételekor készpénzben.
  • Előre utalás: A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti. Kérésére az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesse fel a rendelés azonosítóját! Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:
    K&H Bank Zrt. 10400023-50526981-55681001
  • A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron, Eurocard/MasterCard és Maestro típusú kártyákat fogadja el.
    A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
    A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
  • Mintaboltunkban bankkártyával: Azok a vásárlók, akik az árut ügyfélszolgálatunkon veszik át, választhatnak bankkártyás fizetési módot is. Ebben az esetben az áru átvételekor mobil kártyaolvasó terminál segítségével fizetheti ki megrendelése ellenértékét mintaboltunkban. Elfogadott bankkártyák: VISA, Electron, EC/MC és Maestro. Az alábbi kártyákat fogadjuk el:

A rendelés véglegesítése: A kosár 4. képernyőjén tudja a rendelését véglegesíteni és elküldeni. Kérjük, ezen az oldalon minden adatot ellenőrizzen le ismét, és ha hibát talál, a kosár a fejlécében található számokra kattintva módosíthatja a megadott adatokat. A folyamatban így bármikor visszaléphet bármelyik lépésre. Korrigálhatja a számlázási adatokat, a szállítási címet, a rendelni kívánt mennyiséget, tételt törölhet, és új tételt adhat rendeléséhez. Ha mindent rendben talált, akkor a "Megrendelem" gombra kattintva a kosár 4. képernyőjén feladhatja rendelését. Ezt követően hamarosan e-mailben nyugtázást kap rendelésének fogadásáról. Ez azonban nem tekinthető rendelés visszaigazolásnak. A rendelését egy második elfogadó e-maillel igazoljuk vissza vagy munkatársunk telefonon tájékoztatja Önt rendelése teljesítésével kapcsolatban.

Amennyiben Ön bankkártyás fizetési módot választott, akkor a megrendelés megerősítése után a rendelés befejezése című oldalon a "Rendelés fizetése" feliratú gombra kattintva tudja az online fizetést elindítani. Ez esetben Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
A bankkártyás fizetésről bővebben ezen az oldalon tájékozódhat: www.olympusmintabolt.hu/bankkartyas_fizetes

A termékszámlát az Axico-Digitál Kft. állítja ki.
Adószám: 28968245-2-42
Pénzforgalmi számlaszám  : K&H Bank Zrt. 10400023-50526981-55681001
Vissza ]

A megrendelés teljesítési ideje

A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási idejére minden terméknél feltüntettük a várható szállítási határidőt, vagy azt, hogy a termék raktárunkban elérhető. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevő e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy számára elfogadható-e ez.
Vissza ]

Levelezés, vélemények, panaszkezelés

Rendeléskövetés: Megrendelése státuszát nyomon követheti az "Adataim" menüponton belül a "Rendelések" almenüpont alatt, így egyszerűen tájékozódhat arról, hogy milyen fázisban tart a rendelés feldolgozása.

A virtuális áruház működésének és kiszolgálásának sikere a célunk. Ennek kialakításában, felmérésében leginkább a vevők segíthetik munkánkat, ezért is biztosítottunk lehetőséget e-mailes kapcsolatra. Így folyamatosan figyelemmel tudjuk kísérni pozitív és negatív véleményüket, a termékekkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos igényeiket, esetleges reklamációikat. E-mail címünk: info@olympusmintabolt.hu
Reméljük, hogy áruházunk választékával, valamint szolgáltatásaival elégedett lesz, és további érdeklődésére számíthatunk.
Vissza ]

Jótállás

A jótállás időtartama:

  • a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • C) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár kivéve a fogyasztási cikk kijavítása esetén, amikor a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
  • ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visz-szaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsá-tásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott szám-lát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
A  fogyasztó a  kijavítás iránti igényét választása szerint a  vállalkozás székhelyén, bármely telep-helyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási sza-bályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani.
A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.

Fontos!
Kérjük, a termék jótállási jegyét feltétlenül őrizze meg, ennek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást! A jótállási, szavatossági ügyintézésre cégünk részére átadott termékeket kérjük, az ügyintézés lezárásáról szóló e-mailes értesítést követően lehetőleg 30 napon belül vegye át, vagy kérjen kiszállítást ügyfélszolgálatunkon. A javított, cserélt, vagy nem javítható készülékeket maximum 6 hónapig tároljuk, ezt követően értékesítjük/leselejtezzük.
Vissza ]

Elállás joga

Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül indoklás nélküli elállási joga van. Vásárlónk az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog részletei:

Az elállási jog néhány, a jogszabály által felsorolt kivételtől eltekintve minden termékre vonatkozik, ami hiánytalanul (minden tartozékával), eredeti csomagolásban érkezik vissza az Axico-Digitál Kft.-hez. Természetesen amennyiben a készülék 14 (naptári) napon belül a garancia hatálya alá tartozó hibával meghibásodik, akkor ezekre a termékekre automatikusan vállaljuk a 14 munkanapon belüli visszavásárlást.

Természetesen a fentiek nem zárják ki, hogy a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a fogyasztó az elállási jogát már a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolja.
- Felhívjuk figyelmét, hogy a fogyasztó az elállási joga gyakorlása előtt a terméket csak annak jellege, tulajdonságai, és működése megállapításához szükséges mértékben használhatja. Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenést elállási joga gyakorlását követően köteles megtéríteni Az Axico-Digitál Kft.-nek.

Elállásra vonatkozó igényét írásban vagy személyesen kell bejelentenie. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül elküldeni Ügyfélszolgálatunk részére.

Az áru ellenértékét az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül fizetjük vissza, azzal a feltétellel, hogy a visszafizetésig a terméket vevő az Axico-Digitál Kft. részére visszajuttatja. Addig az időpontig ugyanis az Axico-Digitál Kft. a vételár visszafizetését visszatarthatja. A teljes vételár visszafizetése (járulékos költségekkel, pl. szállítási díjjal együtt) azonos fizetési móddal történik, mint ahogy a vételár a megrendeléskor kiegyenlítésre került az Axico-Digitál Kft. részére, illetve igény szerint átutaljuk a vevő által megadott bankszámlára. A bankkártyás fizetésnél cégünk minden esetben az eredeti bankkártyás tranzakció visszafordítását kezdeményezi a kártyaelfogadó banknál (K&H Bank Zrt.) az elállástól számított 14 napon belül (amennyiben a termék az Axico-Digitál Kft.-hez visszaérkezett), a banknak azonban a tranzakció feldolgozására és teljesítésére a jogszabályokban megadott idő áll rendelkezésére.

A biztonságos csomagolás és áruvédelem érdekében, kérjük, a készüléket az eredeti csomagolásában juttassa vissza ügyfélszolgálatunkra.

Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Az Axico-Digitál Kft. üzlethelyiségében személyesen vásárolt árukra nem vonatkozik az elállási jog.

Nem gyakorolhatja elállási jogát továbbá:

Ha a fogyasztó a szerződéstől eláll/azt felmondja, ezzel a szerződéshez kapcsolódó járulékos szerződést is felbontja/megszünteti. Pl. kiterjesztett garancia szerződés. Ilyen esetben semmilyen egyéb járulékos költség a kapcsolódó szerződés felbontásával kapcsolatban nem terheli fogyasztót.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szövegét itt olvashatja [ kattintson ide ].
Vissza ]

Hírlevél

Az Olympusmintabolt Webáruház akcióiról, és híreiről igyekszünk rendszeresen tájékoztatni vásárlóinkat, kétheti hírlevél formájában. Ezért az Ön figyelmébe is ajánljuk ingyenes hírlevél szolgáltatásunkat, melyre az e-mail címe megadásával iratkozhat fel.
Vissza ]

Vásárlói vélemények, reklamáció

Köszönettel fogadunk minden vásárlói visszajelzést, amit elsősorban az info@olympusmintabolt.hu címre várunk e-mailben.
Amennyiben szolgáltatásunkkal vagy termékeinkkel kapcsolatban nem elégedett, és reklamációt szeretne eljuttatni hozzánk. Megteheti ezt telefonon vagy e-mailben szintén az ügyfélszolgálatunk részére eljuttatva az info@olympusmintabolt.hu címre. Minden panaszt kivizsgálunk és az e-mailben küldött reklamációkra igyekszünk 1 munkanapon belül írásos választ küldeni.
Tájékoztatjuk Önt, hogy amennyiben nem ért egyet cégünk válaszával, melyet panaszára adtunk az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Békéltető testületi eljárás kezdeményezéséhez az Ön lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy cégünk székhelye szerinti Békéltető Testülethez:

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: +36 1 488-2131
Fax száma: +36 1 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Panaszbejelentés Fogyasztóvédelmi Hatósághoz:
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.

 

Jelen ÁSZF, 2014. december 1-től érvényes
Utolsó módosítás: 2021.01.04.

 

Igen Nem