Kategóriák

Általános tudnivalók a szervizzel kapcsolatban

Garanciális javítás:
Ha nincs lehetősége szervizátvevő helyünket személyesen felkeresni, garanciális készülékét leadhatja javításra a vásárlás helyén is, ahol kötelesek azt felénk továbbítani. Egyéb esetben feladhatja szervizátvevő helyünk címére postán. Lehetőleg csak a készüléket adja fel, minden ki- és levehető tartozéka nélkül, mellékeljen hozzá egy rövid hiba leírást elérhetőségekkel (név, cím, telefonszám), a készülékhez tartozó eredeti jótállási jegyet és a vásárlást igazoló blokk vagy számla másolatát. A szerviz szolgáltatás átfutási ideje a beérkezéstől számítva kb. két hét.

Amenniyben a készüléket személyesen adja le átvevőhelyünkön,  valamint épp rendelkezésre áll szabad cserekészülék, úgy azt az ügyfél díjmentesen kérheti a javítás idejére.

Az egyes készülékekre vonatkozó garanciális idő, függ a származás helyétől, a mellékelt garancia jegy kibocsátójától:

Jótállási Jegy (Kibocsátó: Olympus Hungary Kft. vagy Olympus Czech Group s.r.o.) - 2 év
European Service Warranty - 2 év

Bővebben -->

 

A párhuzamos importokkal (úgynevezett "szürke importokkal") kapcsolatos tájékoztatás
A párhuzamos import áruknak többnyire kereskedelmi behozatalát jelenti olyan értékesítési útvonalon, amelyet a gyártó nem engedélyezett. A gyártó értékesítési hálózatát szándékosan elkerülik. A „szürke importként“ is ismert párhuzamos importok az Olympus vállalat beleegyezése nélkül történnek, és ezeket a termékeket hivatalosan nem tervezik Európában értékesíteni.

 

Bővebben -->


Fizetős javítás:
Szervizünk fizetős javítást átalánydíjas szolgáltatás keretében vállal, ami hibától függetlenül kizárólag a készülék típusától függ. A javítási díj fedezi a teljes szerviz szolgáltatást, ami tartalmaz egy teljes átvizsgálást, a hibák kijavítását, külső-belső tisztítást és fél év teljes körű garanciát is biztosít, amit kiadási bizonylat és a számla együttes bemutatása mellett vehet igénybe. Az esetleges házhozszállítás díja utánvéttel bruttó 2.100.- Ft.

Az egyes típusokra vonatkozó javítási költségről kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken.

Amennyiben nincs lehetősége készülékét személyesen leadni, beküldheti postai úton is. Kérjük kizárólag a készüléket küldje, annak minden le- és kivehető tartozéka nélkül, mellékelve egy rövid hibaleírást elérhetőséggel (név, cím, telefonszám), pontos számlázási és házhozszállítás esetén szállítási cím megadásával. Kérjük mellékeljen még egy írásos nyilatkozatot, miszerint a fent említett javítási költséget elfogadja, ennek hiányában ugyanis nem áll módunkban a szerviz szolgáltatást elkezdeni! A szerviz szolgáltatás átfutási ideje a beérkezéstől számítva két hét.

Márkavédelmi okokból alkatrészt kiadni nem áll módunkban! Hibás vagy hiányzó alkatrészt kizárólag a márkaszerviz cserél fizetős szerviz szolgáltatás keretében.

Amennyiben postai úton küldi be készülékét, javasoljuk töltse ki és mellékelje a következő adatlapot:

Olympus szerviz hibabejelentő adatlapOlympus javítási árlista 2017.07.01-től

 

Márkaszervizünk:


Igen Nem